Search
Close this search box.
تزریق چربی

تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

ناحیه تناسلی جز نواحی است که از چند قسمت تشکیل شده است که یکی از قسمت های آن لابیاماژورها (محلی که موی زائد دارد ) هستند که به مرور زمان به دلیل برخی عوامل بافت آن دچار شل شدگی و افتادگی می شود و پوست روی آن هم حالت ارتجاعی و سفتی خود را از دست می دهد که این عوامل می توانند ژنتیک ، زایمان طبیعی و سن و چاقی و لاغری ناگهانی باشند که موجب از دست دادن چربی به خصوص در ناحیه تناسلی می شوند.

 در چنین شرایطی چه کار باید کرد؟

اولین کاری که باید کرد این است که بیمار توسط پزشک معاینه شود و اگر تشخیص داده شد که باید تزریق انجام شود بین ژل و چربی بهتر است که چربی انتخاب شود چون چربی همان لحظه از بدن خود فرد خارج می شود و مانند یک بافت زنده است که همراه با خون و سلول های بنیادی دیگر است که می تواند به عنوان بافت پیوند داده شده برای فرد عمل کند و جوانسازی را برای فرد ایجاد نماید و تزریق چربی بهتر از ژل و چربی فریز شده است است چون نتایج آن نسبت به ژل رضایت بخش تر است.

تزریق ژل به واژن بهتره یا چربی؟

  • چربی بهتر از ژل است زیرا چربی از یک قسمت از بدن خود فرد برداشته می شود و به قسمتی دیگر از بدنش تزریق می شود و چربی همراه با خون و سلول های دیگر است که می تواند در جوانسازی بهتر عمل کند.
  • ناحیه تناسلی به حجم زیادی چربی برای تزریق نیاز دارد اگر به جای چربی از ژل استفاده شود هزینه بالایی خواهد داشت.
  • چربی چون از بافت های بدن خود فرد است به مرور زمان مقداری از آن جذب می شود و بعد از یکی دو ماه تورم و پف ناحیه تزریق شده می خوابد و شکل اصلی ناحیه تناسلی آشکار می شود و ممکن است یک قسمت کوچکتر باشد در آنموقع می توان با تزریق ژل ناحیه موردنظر را ترمیم می شود.
  •  با تزریق چربی درمان شروع می شود و با تزریق ژل ترمیم صورت می گیرد.

تفاوت چربی و ژل

  • زمانی که برای درمان حجم بسیار زیاد موردنیاز است از چربی استفاده می شود تا سبب جوانسازی شود.
  • ماندگاری ژل نسبت به چربی کمتر است چون ژل بافتی از بدن نیست و وقتی تزریق می شود بدن یک آنتی بادی نسبت به ژل می سازد و سبب تسریع در جذب آن می شود و نهایت ۶ ماه تا یکسال ماندگاری داشته باشد و حتی در بدن بعضی افراد دو ماه ماندگاری دارد و به همین دلیل فقط برای ترمیم های کوچک از ژل استفاده می شود.
  • چربی بافتی از بدن خود فرد تحت درمان است که به ناحیه دیگری از بدن آن تزریق می شود بنابراین بدن نسبت به چربی هیچ حساسیت و واکنشی نشان نمی دهد و مانند پیوند عمل می کند و ماندگار می شود مگر در صورتی که فرد به صورت ناگهانی وزن زیادی کم کند که ممکن است چربی سریعتر جذب شود در غیر این صورت و رعایت توصیه های پزشک به مقدار ۷۰ درصد از چربی باقی می ماند و جذب نمی شود.

چرا نمی توان از چربی بدن یک فرد دیگر استفاده کرد؟

وقتی چربی بدن یک فردی به بدن فرد دیگری تزریق شود چون از بدن خود فرد نیست بدن آن را یک دشمن تلقی می کند و تمام سلول های دفاعی بدن به سمت آن بافت بیگانه می روند و آن را پس می زنند و در نهایت موجب عفونت می شود و مجبور خواهید بود تا چربی را تخلیه کنید.

تزریق ژل به واژن تهران چگونه انجام می شود؟

هدف از تزریق ژل به واژن تهران ، روشن‌تر، صاف‌تر و کشیده‌تر کردن ناحیه تناسلی خارجی است. تزریق به واژن به دو صورت انجام می شود.

۱) تزریق ژل به واژن :

با تزریق ژل به واژن، لب های بزرگ و پرتر می شوند. این روش درمانی تحت بی حسی موضعی در یک محیط بالینی انجام می شود. ماندگاری پرکردگی ها به طور کلی بین ۶ ماه تا ۱ سال است.

۲) تزریق چربی به ناحیه تناسلی:

بافت چربی که از شکم، قسمت داخلی پاها یا باسن با لیپوساکشن گرفته می‌شود، به نواحی تناسلی تزریق می‌شود و در نتیجه نواحی تناسلی که فرورفته برجسته و زیبا تر می‌شوند. تزریق چربی به ناحیه تناسلی در عرض ۶ ماه ۵۰ درصد ذوب می شود، بنابراین توصیه می شود، حجم بیشتری تزریق شود

آیا می توان چربی را برای مراحل دیگر درمان فریز کرد؟

می توان چربی را فریز کرد تا در مراحل بعدی درمان استفاده شود اما صلاح نیست چون چربی یک بافت زنده است و خون و سلول های بنیادی را به همراه خود دارد اگر فریز شود و دوباره برای درمان فریز آن آب شود سلول ها از بین می روند و بنابراین مقدار کمی را می توان تزریق کرد و ماندگاری آن کاهش می یابد.

نکته: در هر بار تزریق چربی بهتر است چربی گرم و تازه باشد تا پیوند به خوبی صورت گیرد و نتایج رضایت بخشی به دنبال داشته باشد.

آیا تزریق چربی به واژن را می توان با سایر جراحی های زیبایی انجام داد؟

بله تزریق چربی به واژن می تواند همراه با سایر جراحی ها مانند جراحی جراحی لابیاپلاستی ، عمل پرینورافی و تنگ کردن واژن انجام شود و حتی به همراه جراحی های خارج نمودن کیست رحم ، فیبروم یا لاپاراسکوپی و جراحی های لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی چربی های بدن فرد را خارج نمود و در صورت و ناحیه تناسلی تزریق کرد.

چربی از کدام قسمت بدن برداشته می شود؟

بهترین قسمت های بدن برای برداشتن چربی ، شکم و پهلو ، پشت باسن ، اطراف کشاله داخلی و خارجی ران می باشند.

آیا تمامی افراد برای تزریق چربی مناسب هستند؟

برخی از افراد بسیار لاغر هستند و بدن آنها چربی زیادی ندارد که بتوان استخراج نمود و در ناحیه تناسلی آنها تزریق نمود زیرا ناحیه تناسلی حداقل به ۱۰۰ سی سی چربی نیاز دارد در این صورت می توان فقط از ژل یا همزمان از چربی و ژل با هم استفاده نمود پس بهتر است قبل از انجام ، به بهترین متخصص زنان در تهران برای مشاوره مراجعه کنید تا تشخیص دهند که تزریق به چه صورت باید انجام شود.

نتیجه گیری:

در تزریق چربی به واژن چون چربی یک بافت زنده از بدن خود فرد تحت درمان است بدن نسبت به آن آلرژی یا حساسیت نشان نمی دهد و مشکلی به وجود نمی آید و زمانی که حجم بالایی از بافت برای درمان مورد نیاز است تزریق چربی بهترین روش درمان است و همچنین برای انجام جوانسازی بهترین گزینه انجام مشاوره قبل از درمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط