Search
Close this search box.
افراد مناسب لابیاپلاستی

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از سوالات متداول برای افرادی که تمایل به لابیاپلاستی دارند این است که لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

چه کسانی کاندید انجام لابیاپلاستی هستند؟

برای پی بردن به این مسئله که افراد مناسب جهت لابیاپلاستی چه کسانی هستند، باید به یک متخصص زنان با تجربه و متبحر مراجعه کرد. بیمار با انجام معاینه و مشاوره از پزشک متخصص متوجه می شود که یک گزینه مناسب برای جراحی می باشد یا خیر.
در جلسات مشاوره پزشک برای بیمار مزایا، معایب و مراقبت های قبل و بعد از این جراحی را بازگو می کند و مراجعه کننده می تواند تمام سوالاتی که ذهن او را درگیر کرده است، از پزشک بپرسد. این جراحی جزو جراحی های زیبایی به شمار می آید و با بیهوشی بسیار سبک و یا با بی حسی موضعی انجام می شود. مدت زمان انجام این جراحی حدودا دو ساعت است و بعد از اتمام جراحی بیمار مرخص می شود .

لابیاپلاستی برای چه کسانی توصیه می شود؟

  1. کسانی که بعد از انجام فعالیت های ورزشی و بدنی مانند اسب سواری و یا دوچرخه سواری ، دچار خارش، سوزش و درد زیادی در ناحیه تناسلی می شوند.
  2. خانم هایی که در زمان برقراری رابطه جنسی، احساس درد و سوزش زیادی می کنند. این موضوع بر کیفیت رابطه جنسی و رضایت مندی همسر، اثر نامطلوب می گذارد.
  3. خانم هایی که در زمان پوشیدن لباس زیر تنگ، وضعیت نامناسبی دارند و لابیاها از اطراف لباس بیرون می زند.
  4. خانم هایی که به دلیل داشتن لابیاهای بزرگ، دچار عفونت های ادراری تکرار شونده می شوند که بسیار آزار دهنده است.
  5. خانم های که دارای لابیاهای خیلی تیره و افتاده ای هستند، می توانند با انجام جراحی و برداشتن قسمت تیره و آویزان لابیاها، جوانسازی واژن را انجام دهند.
  6. برخی از خانم ها به دلیل لابیاهای بزرگ، اعتماد به نفس خود را از دست داده اند و دچار کاهش میل جنسی شده اند. با انجام این جراحی و برطرف کردن مشکل بزرگی لابیاها، وضعیت روحی خانم ها بهبود می یابد.
  7. اگر خانمی دچار عدم قرینگی لابیاها باشد، می تواند با انجام این جراحی مشکل را برطرف کند.
  8. برخی خانم ها در زمان رفتن به باشگاه و یا استخر به دلیل بزرگ بودن لابیاها، احساس شرم می کنند برای کوچکتر کردن لابیاها انجام این جراحی بسیار موثر است.
  9. خانم هایی که به دلیل زایمان طبیعی، دچار پارگی لابیا شده اند، می توانند از روش زیبایی و درمانی لابیا استفاده کنند.
  10. برخی از خانم ها درهنگام نشستن و راه رفتن های طولانی مدت به دلیل لابیاهای بزرگ دچار مشکل می شوند.
  11. خانم های بالاتر از ۱۸ سال که بدون هیچ دلیلی فقط برای ایجاد زیبایی بیشتر ناحیه تناسلی دوست دارند، این جراحی را انجام دهند.

نکاتی که افراد کاندید لابیاپلاستی باید بدانند

برخلاف جراحی های دیگر، عملی سبک است و دوره نقاهتش کوتاه می باشد. برای مراقبت های بعد از لابیاپلاستی خانم ها بعد از گذشت چند روز میتوانند به راحتی کارهای روزانه خود را شروع کنند. بعد از انجام جراحیاز ۴ تا ۶ هفته رابطه جنسی را نباید انجام دهند. همینطور توصیه می شود که تا ۳ ماه بعد ازجراحی ویتامین مصرف کنند. با مراقبت های ساده و مصرف دارو های تجویز شده از طرف پزشک می توان به راحتی این دوره را گذراند. پس از انجام عمل نیاز به ۲۰ روز دوره ی ترمیم است که البته بلافاصله بعد از جراحی دوره ی ترمیم آغاز می شود ولی باید توجه داشت که بعد از عمل جراحی هر زخمی نیاز به دوره ی ترمیم دارد و مدتی طول می کشد تا فرد به بهبودی کامل برسد پس توصیه می شود که بیمار صبور باشد.

اگر شما جز افراد مناسب برای لابیاپلاستی هستید، برای مشاوره به پزشک مربوطه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط