Search
Close this search box.
روشن کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر

تیرگی واژن از جمله مشکلاتی است که امروزه بسیاری از خانم ها را درگیر کرده است. زیرا میزان تیرگی این ناحیه نسبت به مابقی قسمت های بدن، متفاوت بوده و بیشتر است. این تیرگی ها ممکن است به در حین زایمان و یا لیزر موهای زائد دیده شود . این تیرگی برای بسیاری از خانم ها آزار دهنده است. میزان و علت تیرگی واژن و لابیا ها دقیقا مشخص نیست ولی یک امر طبیعی است. این تیرگی در واژن علت های متفاوتی دارد ولی جای نگرانی ندارد.

روش سفید کردن واژن با لیزر

روش های مختلفی امروزه متداول است و خانم های زیادی را به خود درگیر نموده است. خانم ها استفاده از انواع روش های خانگی، دارو ها را برای سفید کردن خود امتحان می کنند. برخی از این افراد ممکن است به نتیجه ای که می خواهند نرسند.  همچنین ممکن است استفاده از این مواد و موارد در واژن به دلیل حساس بودن این منطقه، عوارض جبران پذیر و یا حتی جبران ناپذیری را در فرد ایجاد کند. به همین دلیل متخصصان زنان و زیبایی بر این آمدند که با استفاده از لیزر ها، سفید شدن واژن را برای خانم ها محقق نمایند.

این روزها با وجود دستگاه لیزر این مشکل دیگر وجود ندارد و می توان کاملا تیرگی را رفع کرد.

سفید کردن وازن با لیزر که یک درمان بسیار عالی برای کاهش تیرگی های واژن می باشد، دارای مزایای بسیاری می باشد که در ادامه به این مورد پرداخته ایم.

روش سفید کردن واژن با لیزر

آمادگی های قبل از رفع تیرگی واژن با لیزر

جهت بازدهی بهتر رفع تیرگی واژن با لیزر، پزشک به شما توصیه هایی می کند، رعایت نکات مراقبتی و آمادگی قبل از این روش روشن کردن واژن، بسیار مهم است.

از مراقبت های قبل از لیزر، می توان به عدم استفاده از محصولات آرایشی مانند لوسیون ها و کرم ها از یک هفته قبل اشاره کرد، شب قبل از لیزر نمی بایست رابطه جنسی داشته باشید، اگر مبتلا به عفونت در ناحیه تناسلی هستید می بایست آن را درمان نمایید و سپس برای لیزر اقدام کنید.

مصرف لوسیون ضد درد در کاهش درد و یا سوزش احتمالی این روش موثر خواهد بود، علاوه بر این موارد در رابطه با زمان سفید کردن ناحیه تناسلی توصیه می گردد یک هفته بعد از این که عادت ماهیانه تمام شد می تواند بهترین زمان باشد

باید توجه داشته باشید که روز مراجعه حتما شلوار و لباس های گشاد بپوشید تا بعد از لیزر دچار سایش و تشدید درد و ناراحتی نگردید، شیو، اپیلاسیون و برنزه کردن قبل از لیزر توصیه نمی شود.

در سفید کردن واژن با لیزر چه اتفاقی می افتد؟

در ابتدای روش رفع تیرگی واژن با لیزر، می بایست نکات مراقبتی قبل از لیزر را که در بالا به آن اشاره کردیم، رعایت کنید، پزشک برای راحتی بیشتر مخاطب و کاهش درد و سوزش احتمالی، از کرم های بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد.

تابش لیزر به پوست واژن، با کاهش مکلانین ها که عامل رنگ پوست است اجرا می گردد، از مزایای این روش می توان به ماندگاری بالای آن و همچنین قیمت مناسب روش رفع تیرگی واژن با لیزر اشاره کرد.

این روش کم تهاجمی درد و سوزش خفیف دارد ولی برای بهبود روند بهبودی می توانید از کرم ها و پمادها و  لوسیون های موضعی تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

اما چند جلسه باید از لیزر استفاده کرد، پاسخ این سوال وابسته به شرایط هر فرد است، به طوری که شرایط پوستی ناحیه تناسلی متقاضی می بایست توسط متخصصین بررسی گردد، اگر تیرگی واژن زیاد باشد، جلسات بیشتری در حل این مشکل نیاز می باشد، از طرفی میزان پاسخ دهی پوست هر فرد به لیزر، نیز می تواند متغییر است.

تماس با دکتر مهرنوش امیری

از لیزرهای شناخته شده و مشهور می توان به لیزر مونالیزا تاچ و ژولیت اشاره کرد، با استفاده از این روش نه تنها تیرگی ناحیه تناسلی درمان می گردد، بلکه در جوانسازی واژن نیز دخیل است.

برای سفید کردن واژن با لیزر، از انرژی فوتون های ارسالی لیزر به منظور تبخیر لایه های تیره پوست بدون ایجاد خراش و یا زدن صدمه به ساختار پوست انجام می شود. در این فرایند، با تابش لیزر در واژن، سفیدی پوست و اطراف واژن انجام می شود. تنها علت بروز این تغییر، افزایش تولید کلاژن در پوست می باشد. این روند چیزی حدود ۵ روز زمان لازم دارد. بعد از انجام سفید کردن واژن با لیزر، متخصص برای بهبود این تیرگی کرم هایی مخصوص تجویز می نماید. به مدت ۱۵ روز باید از این کرم ها استفاده نمود.

از این کرم ها می توان به راحتی و در زمان استراحت و خواب به مدت ۳۰ دقیقه استفاده نمود. برای سفید شدن لابیاهای داخلی واژن چیزی حدود ۱۵ – ۲۰ دقیقه و برای لابیاهای خارجی ۴۵ -۵۰ دقیقه باید کرم ها روی پوست قرار گیرد. این برنامه ممکن است به مدت یک ماه نیز ادامه پیدا کند.

همچنین بخوانید: جوان سازی واژن چگونه انجام می شود؟

سفید کردن واژن با لیزر، یک درمان بسیار موفق برای روشنی ناحیه تناسلی و کاهش تیرگی واژن است. این روش بسیار امن، موثر و آسان برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب می باشد. از جمله دلایلی که بسیاری از خانم ها اقدام به سفید کردن واژن با لیزر می نمایند، این است که یک روش کم درد بوده که در کمترین زمان ممکن می توان انجام داد و فرد می تواند، فعالیت های روزانه خود را بلافاصله بعد از انجام لیزر ادامه دهد.

علت تیرگی واژن

علت تیرگی واژن

همه خانم ها دارای تیرگی در واژن خود هستند. فقط میزان و علت این تیرگی متفاوت است. برخی از این علت ها ودلایل عبارتند از :

  • افزایش سن
  • استفاده دائمی از پودر تالک
  • بیماری هایی مانند بیماری کوشینگ و آکرومگالی
  • اختلالات پوستی
  • بیماری های کبدی
  • بیماری های مربوط به روده
  • اختلال در غدد آدرنال
  • تولید بیش از حد رنگدانه ملانین
  • ژنتیک
  • عدم تعادل هورمونی
  • کم کاری یا پرکاری تیروئید
  • عفونت
  • سوء تغذیه یا کمبود برخی از ویتامین ها
  • چاقی
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک
  • شیو کردن موهای ناحیه تناسلی
  • استفاده از برخی کرم ها، صابون ها، شامپو بدن و سایر محصولات بهداشتی
  • پوشیدن لباس های تنگ و لباس های زیر ساخته شده از مواد مصنوعی

خانم هایی که در مناطقی در دنیا زندگی می کنند که جزو تیره پوست ها محسوب می شوند، معمولا بیشتر برای انجام سفید کردن واژن با لیزر اقدام می نمایند و از تیرگی واژن خود آزار می بینند. همچنین در خانم هایی که با تغییرات هورمونی حین بارداری و زایمان و یا افزایش سن مواجه می شوند و سبب می شود تا تیرگی واژن افزایش یابد، نیز می توانند اقدام به سفید کردن واژن با لیزر نمایند.

همچنین بخوانید: جراحی پلاستیک ناحیه تناسلی زنان چیست؟

چرا ناحیه تناسلی سیاه می شود؟

واژن در خانم ها دارای رنگ های متفاوتی است. با این حال خانم ها بر این تصورند که تیرگی واژن به دلیل عدم رعایت بهداشت و یا بروز عفونت در این ناحیه است. اما باید این نکته را بیان نمود که اصلا این طور نیست. علت تیرگی در ناحیه تناسلی بسیار متفاوت است.

اولین علت تیرگی ناحیه تناسلی،  تحریک شدن ناحیه تناسلی است. در این زمان با توجه به این که جریان خون در ناحیه تناسلی افزایش پیدا می کند، تیره شده این ناحیه امری طبیعی و عادی است. تیره شدن نقاط تحریک پذیر ناحیه تناسلی خانم ها، لابیا های داخلی نیز که در افزایش تحریک جنسی ممکن است تغییر رنگ دهند، همین امر سبب تیره شده ناحیه تناسلی می شود. بعد از اتمام زمان ارگاسم مجددا رنگ واژن سفید می شود.

واژن سیاه

با این حال تیره بودن ناحیه تناسلی علت های مختلفی دارد که در افراد مختلف این دلایل و میزان این تیرگی متفاوت است و سبب می شود تا خانم ها با کاهش اعتماد به نفس در رابطه جنسی خود رو به رو شوند.

تاثیر تیرگی واژن بر کیفیت زندگی خانم ها

تیره بودن واژن هیچ تاثیری منفی و آسیبی بر روی سلامت فرد ندارد ولی این مشکل برای زندگی خصوصی و شخصی فرد تاثیر گذار است. بسیاری از خانم هایی که دارای واژنی تیره هستند، در زمان برقراری اولین رابطه جنسی خود دچار استرس و نگرانی می شوند. این سبب می شود تا برای ادامه دادن روابط خود، دچار مشکل شده و کیفیت زندگی شان کاهش یابد. به همین دلیل است که افراد زیادی امروزه برای درمان تیرگی واژن خود، به بهترین متخصص زنان در تهران مراجعه می کنند تا بتوانند در این خصوص راهنمایی و کمک نمایند.

مزایای سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر به نسبت سایر روش ها مزایایی دارد که به شرح زیر است:

درد بسیار کم

نتیجه گیری در زمان کم

ماندگاری بالا دارد

سفید کردن واژن با لیزر تهران

یکی از پرکاربردترین کاربردهای زیبایی در ناحیه تناسلی زنان، سفید کردن واژن با لیزر در تهران است. سفید کردن واژن با لیزر توسط متخصصین و پزشکان مجرب در این زمینه با تکنولوژی لیزری انجام می شود. فناوری لیزر که در درمان بسیاری از مشکلات پوستی و در عمل‌های زیبایی به کار می‌رود، در فرآیند سفید کردن واژن با لیزر نیز نتایج موفقیت‌آمیزی دارد. تغییر رنگ در ناحیه تناسلی به دلایل مختلفی رخ می دهد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی روش رفع تیرگی واژن با لیزر پرداختیم، همان طور که اشاره شد قبل از  استفاده از این روش می بایست به نکات مراقبتی قبل از آن توجه داشت و با انجام آن نتایج بهتری نیز دریافت خواهید کرد.

کم تهاجمی بودن، ماندگاری بالا و افزایش اعتماد به نفس بانوان از مزیت های این روش می باشد.

سوالات متداول سفید کردن واژن با لیزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط