Search
Close this search box.
تاثیر لابیاپلاستی و کاهش میل جنسی

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

بسیاری از خانم ها با این سوال روبرو هستند که تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی چیست؟ ایا جراحی لابیاپلاستی میل جنسی را کاهش می دهد؟ در این مقاله در رابطه با این موضوع توضیحاتی را قرار داده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

لابیاپلاستی از آن دسته جراحی های زیبایی هست که تنها بر روی ظاهر واژن تاثیر می گذارد. در واقع زمانی که پزشک این روش جراحی را پیشنهاد می دهد حتما میگوید که این عمل ظاهر واژن را زیبا می کند و تاثیر دیگری ندارد.

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی افراد

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی افراد

خیلی از افراد می گویند که با استفاده از این روش میل جنسی خود را از دست می دهند اما طبق توضیحات دکتر مهرنوش امیری، این تصور کاملا اشتباه است و جراحی لابیاپلاستی هیچ تاثیری در کاهش میل جنسی ندارد.

لابیاپلاستی در واقع تنها تغییراتی را بر روی لابیاها اعمال می‌کند که جزء نوعی پوست اضافی محسوب می‌شوند و هیچ ارتباطی با اعصاب جنسی ندارند. این عمل هیچ تأثیری بر کاهش میل جنسی ندارد، زیرا به هیچ نحوی با کلیتوریس در ارتباط نیست و در واقع، کلیتوریس در طول این عمل به هیچ شکلی تغییر یافته یا دستکاری نمی‌شود.

بالا رفتن اعتماد به نفس

زمانی که زیبایی واژن شما بیشتر شود بدون شک اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و همین اعتماد به نفس بالا موجب افزایش میل جنسی می شود.

افزایش حس جنسی

افزایش حس جنسی، رسیدن به ارگاسم بعد از رابطه از جمله مسائلی است که برای هر فرد متفاوت است. از همین رو نمی توان به سادگی در رابطه با لابیاپلاستی و میل جنسی صحبت کرد. زمانی که شما عمل لابیاپلاستی را انجام می دهید میزان درد در رابطه جنسی کاهش پیدا می کند و همین کاهش درد موجب افزایش میل جنسی می شود

یکی از دلایلی که می توان گفت بعد از لابیاپلاستی افزایش میل جنسی صورت گرفته است این است که برخی از خانم ها به علت گوشت اضافه ای که در واژن دارند در حین رابطه جنسی درد زیادی را تحمل می کنند. اگر این افراد گوشت اضافه را بردارند دیگر دردی احساس نمی کنند و همین موضوع موجب افزایش میل جنسی خواهد بود. زمانی که خانم ها در رابطه جنسی درد حس نکنند قطعا لذت رابطه بیشتر خواهد شد.

۰۰:۲۶
truncate dir-rtl

آیا بعد از لابیاپلاستی میل جنسی کم میشه؟

یک موضوع مهم دیگر اینکه خانم ها با بالارفتن سنشان کم کم میل جنسی خود را از دست می دهند یا کاهش پیدا می کند اما اگر کمی به خود رسیدگی کنند و به زیبایی واژن اهمیت دهند، بدون شک لذت از رابطه جنسی نیز بیشتر می شود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که این جراحی باید توسط جراحی لابیاپلاستی انجام شود تا بتوان به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.

لابیاپلاستی برای زیبایی

بسیاری از خانم ها هستند که از شکل ظاهری لابیاهای خود راضی نیستند و تمایل به جراحی لابیاپلاستی دارند. همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم داشتن ظاهر زیبا موجب افزایش اعتماد به نفس و در نتیجه افزایش میل جنسی است.

برای این افراد لابیاپلاستی با هدف زیبایی انجام می شود.

امیدواریم در این مقاله به پاسخ سوالات خود رسیده باشید. اگر قصد مشاوره با بهترین متخصص زنان زایمان را دارید فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام شما با موفقیت ارسال شد
پیام خود را مجدداً ارسال نمایید

سوالات متداول رابطه جنسی و لابیاپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط