Search
Close this search box.
بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس

بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس

این روزها درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس میان خانم‌هایی که به این بیماری مبتلا هستند محبوبیت بسیار زیادی دارد. بیماری واژینیسموس به عنوانی نوعی بیماری عضلات واژن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. عدم توجه به این بیماری می‌تواند خطرات بسیار زیادی برای مبتلایان به همراه داشته باشد. درگذشته برای درمان این بیماری از روش‌های مشاوره‌ای استفاده می‌شد؛ چرا که این بیماری موجب اختلال در روابط جنسی خانم‌ها و ایجاد درد می‌شود. اگر به دنبال بهترین دکتر برای درمان قطعی واژینیسموس هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

با پیشرفت‌هایی که هم اکنون در علم پزشکی شاهد آن هستیم می‌توان بوتاکس را راهکاری جدید معرفی نمود که البته مزیت‌های قابل‌توجهی نیز برای خانم‌ها به همراه دارد. در ادامه به اثرات درمان واژینیسموس با بوتاکس و مزیت‌های آن خواهیم پرداخت. توصیه داریم تا انتها ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید » درمان تنبلی تخمدان

بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس

یکی از دغدغه های افراد پیدا کردن بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس است. برخی از ویژگی ها هستند که در زمان انتخاب بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس باید به آن توجه کنید. از جمله انها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وقت گذاشتن برای بیمار

همواره صحبت کردن درباره مشکلات جنسی برای برخی از خانم ها دشوار است. پزشک خوب، پزشکی است که زمان کافی برای بیمار خود در نظر بگیرد و با صحبت کردن به بیمار در بیان مشکلات کمک کند. تنها در این صورت است که به خوبی علت واژینیسموس مشخص شده و نوع درمان بیمار با دقت تعیین می شود. شاید به کمک مشاور نیز نیاز داشته باشید، این مسئله را پزشک در جریان گرفتن شرح حال و ویزیت شما می تواند متوجه شود.

  • معاینه دقیق

برای اینکه پزشک تشخیص دهد بیماری شما در چه مرحله ای است باید معاینه لگنی انجام دهد یا حتی مشخص شود که دخول دردناک آیا به خاطر واژینیسموس است یا یک مشکل دیگر. بنابراین مرکزی را برای درمان انتخاب کنید که برای معاینه شما وقت کافی می گذارند.

چرا دکتر مهرنوش امیری؟

متخصص زنان، زایمان و نازایی

فلوشیپ لاپاراسکوپی/ هیستروسکوپی/ IUI / IVF
دکتر مهرنوش امیری به عنوان پزشک خانواده در شهرستان نهاوند در استان همدان به مدت دو سال مشغول طبابت بودند.
در سال ۱۳۸۸تا ۱۳۹۲ به عنوان رزیدنت تخصص زنان و زایمان در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تحصیل بودند و با رتبه برتر فارغ التحصیل شدند.
از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ در استان قزوین شهرستان بوئین زهرا به عنوان طرح ضریب کا مشغول به کار بودند و پس از آن از سال ۱۳۹۵ به عنوان فلوشیپ فوق تخصص ناباروری،IVF ،لاپاروسکوپی مشغول به فعالیت می باشند.

دکتر مهرنوش امیری

درمان واژینیسموس به روش تزریق بوتاکس

اگر با بیماری واژینیسموس آشنایی داشته باشید می‌دانید که به‌عنوان نوعی بیماری زنانه شناخته شده و موجب گرفتگی عضلات واژن می‌شود. یکی از روش‌های درمانی این بیماری بوتاکس است که ممکن است بارها نام را آشنا شنیده باشید. همه ما بوتاکس را راهی برای درمان عارضه‌های پوست و ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها می‌دانیم؛ درحالی‌که بوتاکس قابلیت درمان واژینیسموس را نیز دارا بوده و می‌تواند به افرادی که این بیماری را دارند کمک‌های شایانی نماید.

نکته‌ای که لازم است درباره این بیماری بدانید این است که افراد مبتلا به آن امکان سکس راحت را نداشته و استفاده از تامپون نیز برای آن‌ها دشوار خواهد بود. درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس محدود به سن خاصی نخواهد شد؛ چرا که ابتلا به این بیماری نیز سن خاصی ندارد. برخی ممکن است از همان ابتدای تولد خود به بیماری واژینیسموس مبتلا باشند و برخی دیگر در سنین بالا با آن مواجه شوند. بوتاکس از جمله روش‌های درمانی جدیدی است که می‌تواند انقباض عضلات ناحیه واژن را از بین برده و به این طریق به درمان بیماری واژینیسموس کمک‌های شایانی نماید.

لینک اینستاگرام دکتر مهرنوش امیری

چگونگی درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی چگونگی درمان واژینیسموس با استفاده تزریق بوتاکس بپردازیم. بوتاکس‌ها در جنبه‌های مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این امر نشان می‌دهد که تنها هدف استفاده از آن‌ها زیبایی نیست و خواص درمانی نیز دارند. برای درمان نمودن بیماری واژینیسموس با استفاده بوتاکس ابتدا بایستی گروه عضلانی که تحت‌تأثیر این بیماری قرار می‌گیرند شناسایی شوند. پس از شناسایی پزشک ماده بوتاکس را به عضلاتی که در اطراف واژن قرار گرفته‌اند تزریق می‌نماید. این فرایند را می‌توان راه درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس دانست.

درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس

مراحل مهم درمان واژینیسموس با بوتاکس

برای درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس لازم است تا مراحل خاصی را پشت سر بگذارید. در بخش قبل نیز بیان نمودیم که بوتاکس به عضلاتی که دچار درد شده‌اند و تحت‌تأثیر بیماری واژینیسموس قرار گرفته تزریق می‌گردد. این درمان طی جلسات مختلفی انجام می‌پذیرد تا در نهایت بتوانید به نتیجه مورد انتظار خود دست یابید.

اگر بخواهیم اشاره‌ای به میزان بوتاکس تزریقی در هر جلسه داشته باشیم می‌توان حدود ۲۰۰ واحد بوتاکس را نام برد. در گام اول پزشک از بی‌حسی موضعی برای کاهش‌یافتن درد استفاده می‌نماید تا هنگام تزریق و درمان واژینیسموس با استفاده تزریق بوتاکس دردی را احساس نکنید.

پس از بی حس‌شدن ماده بوتاکس به عضلات تزریق شده و پخش می‌گردد تا بتوانید به بهبود کامل دست یابید. در این راستا لازم است از پزشکانی کمک بگیرید که در این زمینه دانش و مهارت بسیار بالایی دارند. دوره نقاهت شما ۴ تا ۵ روز بوده و در این دوره بایستی تمام دستورالعمل‌های پزشک خود را رعایت نمایید.

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس

برای درمان واژینیسموس با بوتاکس نیاز به تعداد جلسات مختلفی است. شرایط بیماری می‌تواند این جلسات را تغییر دهد؛ بنابراین نمی‌توان در این راستا نظر دقیقی داد. برخی ممکن است تنها طی یک جلسه به نتایجی بسیار عالی از این متد درمانی دست یابند و برخی دیگر نیز نیاز به جلسات بیشتری داشته باشند.

مهم‌ترین مزایای درمان واژینیسموس با بوتاکس

فراموش نکنید درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس پیچیدگی خاصی برای شما به همراه ندارد و از جمله روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به نتایجی قطعی دست یابید. این روش مزایای بی‌شماری برای خانم‌ها به همراه دارد و تأثیرات مثبت و قابل‌توجهی نیز بر بهبود روابط جنسی آن‌ها دارد. از مهم‌ترین مزیت‌های درمان واژینیسموس با بوتاکس می‌توان موارد زیر را تشریح نمود که هرکدام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

  • بهبود درد هنگام برقراری رابطه جنسی
  • دوره نقاهت کوتاه
  • جلوگیری نمودن از ایجاد اسپاسم غیرارادی عضلات مربوط به واژن

هزینه درمان واژینیسموس با بوتاکس

هزینه درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس موضعی قابل‌تغییر است و بستگی به عوامل خاصی دارد. هزینه‌های درمانی را می‌توان چالشی دانست که بیشتر خانم‌های متقاضی این جراحی با آن مواجه هستند. باتوجه‌به نوع بوتاکسی که برای درمان خود انتخاب می‌کنید هزینه‌های این درمان برای شما متفاوت خواهد بود. علاوه بر این می‌توان دستمزد پزشک و میزان هزینه‌های کلینیک را نیز از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه درمان واژینیسموس با بوتاکس دانست.

درمان واژینیسموس

کلام آخر

همان گونه بیان شد درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس راهی برای درمان بیماری واژینیسموس است. این بیماری موجب ایجاد انقباض در عضلات واژن شده و اختلالاتی در روابط جنسی خانم‌ها نیز ایجاد می‌کند. در حال حاضر افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا از این بیماری رنج می‌برند و بوتاکس می‌تواند به درمان آن‌ها کمک کند. این نوع درمان با تزریق ماده‌ای مؤثر از ایجاد این انقباض‌ها جلوگیری نموده و در عضلات اطراف واژن تزریق می‌گردد.

سوالات متداول از بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط