Search
Close this search box.
بهترین روش سفید کردن واژن

بهترین روش سفید کردن واژن

قبل از اینکه بخواهیم درباره بهترین روش سفید کردن واژن توضیح دهیم بهتر است کمی درباره این موضوع اطلاعات داشته باشیم. سفید کردن واژن یکی از روش­های زیباسازی مورد توجه برای خانم هایی می باشد که دوست دارند بدنی زیبا و جذاب داشته باشند. در اغلب خانم ها نواحی واژن به دلایل مختلفی از جمله بالارفتن سن و سال تیره تر از بقیه قسمت ها و نواحی بدن می شود.

سفید کردن واژن به منظور سفید کردن اندام تناسلی ناحیه خارجی است که با کمک کرم های موضعی، لیزر درمانی، لایه بردارهای شیمیایی، پمادها و سرم های موجود در بازار قابل انجام است. در این میان لیزر درمانی از جمله مجرب ترین و نتیجه بخش ترین این روش ها می­باشد.

بسیاری از پژوهش­های علمی نشان می دهد که رشد هورمون های جنسی باعث ایجاد رنگدانه از طریق تولید ملانین در دوران بلوغ می شود. این مسئله می تواند باعث ایجاد لکه های سیاه در نواحی بیکینی شود.

از جمله دلایلی که زنان تمایل به  سفید کردن واژن خود دارند شامل عدم آگاهی بسیاری از آنها و ایجاد اضطراب از وجود این مسئله، تقاضا یا شکایت از شرکای خود و یا دلایل دیگری است که با انجام این کار می­تواند موجب بالا رفتن حس اعتماد به نفس بیشتر در بانوان ­شود.

در این مقاله قصد داریم در خصوص روش سفید کردن واژن توسط بهترین دکتر سفید کردن واژن صحبت نمائیم.

چرا زنان به دنبال بهترین روش سفید کردن واژن هستند؟

از نظر پزشکان طبیعی است اگر پوست ناحیه واژن تیره ­تر از رنگ پوست واقعی بدن باشد. تیره شدن اندام تناسلی در دوران بلوغ بیشتر بوده زیرا ترشح هورمون ها باعث تولید ملانین اضافی در این ناحیه می­شود و پوست ناحیه خارجی واژن را تیره تر می­کند. در این حالت خانم ها بیشتر احساس نیاز به سفید کردن پیدا می کنند.

با گذشت زمان پوست در قسمت های واژن با بزرگ شدن اندام­ها تیره تر می­شود. البته دقت داشته باشید که تیرگی ناگهانی و بیش از حد می­تواند به دلیل یک بیماری یا عفونت زمینه ای باشد که نیاز فوری به پزشک متخصص زنان دارد؛ لذا اگر روز به روز ناحیه لابیای واژن تیره تر می­شود، باید فوراً به پزشک مراجعه نمود.

اصلی ترین دلایلی که موجب این اتفاق می­گردد و تمایل زنان را به پیدا کردن بهترین روش سفید کردن واژن بیشتر می کند:

  1. اصطکاک : اصطکاک باعث تاریک شدن واژن می شود؛ پوشیدن لباس های تنگ یا نامناسب و بطور کلی لباس های زیر، تهویه را محدود می­کند و رطوبت را افزایش می­دهد و باعث مالش بین ران ها و ایجاد اصطکاک می­شود. هنگامی که پوست دچار اصطکاک شود، کراتینه شدن و تیرگی رخ می­دهد.
  2. وجود هورمون­ها: طبق تحقیقات، هورمون اصلی مسئول تیرگی رنگ پوست، ترشح هورمون استروژن می­باشد.

راه های موثر و طبیعی برای سفید کردن واژن

برای سفید کردن واژن لازم است تا هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب که به دلیل اپیلاسیون واژن ایجاد می­شود، کاهش یابد. استفاده از کرم های سفید کننده واژن که با دستور پزشک تجویز می­شود می­تواند در این امر موثر باشد. این کرم ها می­تواند به مدیریت تعادل pH ظریف فرج و نواحی حساس پرینه کمک کند.

یکی دیگر از روش های سفید کردن واژن استفاده از روش طبیعی به کمک محلول های گیاهی طبیعی و همچنین رعایت بهداشت ناحیه واژن می­باشد. مواد طبیعی به آرامی این ناحیه را لایه برداری و آن را روشن می­کند و همچنین به مقابله با خارش واژن در این فرآیند کمک می­کند. و هیچگونه عوارض جانبی ندارد. همچنین می توان از این موارد را برای تیره شدن قسمت داخلی ران و لکه های سیاه روی پاها نیز استفاده کرد. برخی از راه ها به این ترتیب است که:

مقدار مساوی شکر و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید تا اسکراب درست شود و هفته ای ۲ تا ۳ بار از آن استفاده کنید.

آلوئه ورا را که موجب افزایش کلاژن می­شود، تقریباً  به مدت۳۰ دقیقه روی نواحی تیره رنگ بمالید و سپس آن را بشویید.

همچنین لازم است دو بار در روز از پنبه شیر خام در ناحیه خارجی واژن استفاده نمود.

استفاده از لایه برداری بلیچیتگ یا روش­ لیزر برای سفید کردن واژن

روش‌های لیزری برای برداشتن بافت‌های تیره رنگ از اندام تناسلی بسیار موثراست. یکی از این روش­ها بلیچینگ واژن می­باشد که به سفید شدن این ناحیه کمک می­کند. بلیچینگ حتما باید توسط یک پزشک و متخصص زیبایی معتبر انجام شود. در روش بلیچینگ نیازی به بیهوشی نیست. در روش مذکور گاز دی­اکسید کربن به کمک سوزن های ویژه ای به پوست تیره رنگ واژن تزریق شده و در نتیجه موجب تغییر در مکانیسم عملکرد جریان خون و کاهش تیرگی آن ناحیه میگردد.

از دیگر روش­های شناخته شده و پرطرفدار در بین بانوان در جهت سفید کردن بیکینی و نواحلی تناسلی استفاده از لیزر درمانی است. لیزرتراپی به عنوان یکی از بهترین روش­های روشن کردن واژن شناخته شده است. این روش نیز حتما باید در کلینیک­های تخصصی و بهداشتی انجام می­گیرد. معمولا مدت زمان انجام اینکار ۳۰ دقیقه می باشد. البته تعداد جلساتی که برای لیزردرمانی نیاز است با توجه به میزان تیرگی بیکینی و واژن در هر فرد متفاوت است و غالبا بین ۱ الی ۳ جلسه به طول می­انجامد. در روش لیزر درمانی، سلول ملانوسیت که موجب تولید رنگ دانه های ملانین می­شود تجزیه شده و از بین می­رود. این فرایند موجب سفیدترشدن و صافی پوست واژن می گردد.

افراد زیر هرگز به دنبال سفید کردن واژن نباشند

مسلما هریک از روش های زیباسازی اندام­های بدن در کنار مزیت هایی که دارد شامل معایبی نیز می­باشد؛ بطوری که گاه برخی از افراد از انجام آن توسط پزشک منع می­شوند. از این رو لازم است تا افرادی با ویژگیهای زیر از انجام این کار خود داری نمایند:

  • خانم­هایی که شیرده و یا باردار هستند.
  • افرادی که تازه زایمان داشته اند.
  • بانوانی که مبتلا به بیماری التهاب لگن هستند.
  • افراد مبتلا به عفونت­های مقاربتی
  • کسانی که در دوران پرتودرمانی نواحی لگن قراردارند.
  • بانوانی که دارای حساسیت پوستی هستند.
  • افرادی که سابقه واکنش­های آلرژیک و خطرناک دارند.
  • افرادی که سابقه اگزمای پوستی یا پسوریازیس هستند.

قطعا رعایت نکاتی که پزشک تجویز می­کند موجب حفظ سلامت این افراد و سایرین خواهد بود.

نتیجه گیری:

داشتن پوست تیره در نواحی بیرونی پوست واژن طبیعی است. ممکن است به دلیل اصطکاک، تعریق یا هورمون ها اتفاق بیفتد. می توانید با مرطوب نگه داشتن ناحیه خصوصی و پوشیدن لباس هایی با پارچه های نرم و قابل تنفس از تیره شدن ناحیه خصوصی جلوگیری کنید. اما در صورت بروز تیره گی و تمایل به سفید کردن واژن روش­های درمانی و بهداشتی مختلفی از جمله بلیچینگ و لیزردرمانی، استفاده از کرم های روشن کننده، استفاده از محلول­های گیاهی و… وجود دارد که به عنوان بهترین روش سفید کردن واژن شناخته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط