Search
Close this search box.
لابیا پلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر

لابیا پلاستی با لیزر جدیدترین تکنیک لابیا پلاستی در ایران و جهان است. افرادی که از ظاهر و فرم لابیا ناراضی هستند، برای افزایش اعتماد به نفس خود و تصحیح فرم واژن خود لابیا پلاستی را انتخاب می‌کنند. هم روش جراحی و هم روش لیزر برای انجام این عمل وجود دارند. روش لیزر خطرات کمتری دارد و نتایج خود را زود‌تر به نمایش می‌گذارد. به همین دلیل در چند سال اخیر طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. این روش  می‌تواند بسیاری از مشکلات واژن را برطرف کند و مزایای زیادی را برایتان به ارمغان بیاورد. شما قبل از انجام این جراحی باید با چگونگی انجام لابیا پلاستی با لیزر آشنا باشید و بدانید که هزینه این عمل چقدر است. در ادامه در این با صحبت خواهیم کرد.

اگر قصد انجام جراحی لابیاپلاستی دارید فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام شما با موفقیت ارسال شد. مشاوران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.
پیام خود را مجدداً ارسال نمایید

لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

لابیاپلاستی با لیزر روشی است که می‌تواند مشکلات لابیا را از بین ببرد.  برای این که اندازه لابیا را کوچک‌‌ کنید یا  از نظر زیبایی لابیا را متقارن کنید، می‌توانید این تکنیک را به کار ببندید. افزون بر آن، افرادی گاه و بیگاه از دردهای ناشی از لابیا رنج می‌برند می‌توانند برای از بین بردن این درد و ناراحتی از لابیا پلاستیکی با لیزر کمک بگیرند.

برای این که با لیزر لابیاپلاستی انجام شود، باید بافت‌های اضافی که در واژن وجود دارند کاملا برداشته شوند. پس لازم است که از دستگاه‌های لیزی استفاده‌ شود. دستگاه لیزر با اشعه‌هایی که دارد می‌تواند به طور دقیق و به صورت هدفمند لابیاها را تحت تاثیر قرار دهد و آن را درمان کند. توجه داشته باشید که این روش از جمله روش‌هایی است که عوارض بسیار کمی دارد. به گونه‌ای که بیماران طی چند روز می‌توانند فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.

اگر در مورد نتایج این روش سوال می‌پرسید، باید بگوییم که این روش دارای نتایجی طولانی مدت است. بیماران می‌توانند به مدت یک سال از مزایای این تکنیک بهره‌مند شوند و از این طریق ظاهر لابیا را بهبود دهند. با این وجود، می‌توانند حتی اعتماد به نفس خود را تا حد زیادی افزایش دهند. باید توجه داشت که این روش در کنار همه مزایای دیگری که دارد، عوارضی هم دارد. ممکن است پس از لیزر کردن لابیا دچار سوزش و خارش شوید و تا چند روز درد داشته باشید. البته این عوارض ماندگار نبستند و پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.

کاندیدهای لابیا پلاستی با لیزر

شاید سال شما این باشد که بهترین کاندید برای لابیا پلاستی با لیزر چه فردی است؟  همان طور که می‌دانید، تنها خانم‌ها می‌توانند این جراحی را انجام دهند. حال این خانم‌ها باید شرایط زیر را داشته باشند تا کاندیدی مناسب برای این نوع از لابیا پلاستی به شمار بیایند. در غیر این صورت نمی‌توانند جراحی لابیا پلاستی با لیزر را انجام دهند:

  • خانم‌هایی که مدام از ناهنجاری، ورم و درد ناشی از بزرگ بودن لابیا رنج می برند.
  • خانم‌هایی که سایز لابیا مینور آن‌ها از سایز لابیا ماژور آن‌ها بزرگتر است.
  • خانم‌هایی که با زخم و سایش لابیا مواجه شده‌اند .
  • خانم‌هایی که شرایط جسمی سالمی دارند. یعنی بیماری خاصی در بدن این متقاضی وجود نداشته باشید.
  • خانم‌هایی که از مشکلات زیبایی شناسی واژن رنج می‌برند.

هزینه لابیا پلاستی با لیزر

قطعا لابیا پلاستی با لیزر هزینه‌‌ی کمتری نسبت به جراحی لابیا پلاستی دارد. بسیاری از بانوان که از عمل‌های دردناک هراس دارند، این تکنیک را انتخاب می‌کنند. در این روش بدون این که از تیغ جراحی استفاده شود و تنها با چند دستگاه ساده، می‌توانید نتایج دلخواه متقاضی را به وجود بیاورید. با این وجود، طبیعی است که هزینه‌های چندانی برای آن مطالبه نشوند.

شما باید به دنبال پزشکی ماهر برای انجام جراحی لابیا با لیزر باشید تا به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. دکتر مهرنوش اکبری یکی از همین پزشکان است که می‌تواند شما را قبل از عمل مشاوره دهد و انتظاراتتان را بررسی کند‌. این پزشک حتی هزینه‌های منصفانه ای را نیز برای این جراحی در نظر گرفته است. البته این هزینه‌ها تحت تاثیر عوامل مختلفی هستند.  برخی از مهم ترین عواملی که برای تعیین هزینه لابیا پلاستی با لیزر قرار دارند، عبارتند از:

دستمزد پزشک: اولین و مهم‌ترین عامل برای تعیین هزینه‌های مربوط به لابیا پلاستی، دستمزد پزشک است. پزشک شما با توجه به میزان تخصصی که دارد و با توجه به سابقه خود هزینه‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد. به هنگام انتخاب یک پزشک باید به پیشینه آن توجه داشته باشید.  جراحان مجرب و فعال معمولا هزینه‌های بیشتری را نسبت به سایر جراحان برای لابیا پلاستی با تکنیک لیزر را انتخاب می‌کنند. در این میان اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، پس باید به دنبال پزشکی منصف باشید. دکتر مهرنوش امیری یکی از همین پزشکان است که لابیا پلاستی شما را با هزینه‌های منطقی پیش می‌برد.

نوع دستگاه لیزر: نوع دستگاه لیزری که شما برای انجام لابیا پلاستی انتخاب می‌کنید، نقش مستقیمی در تعیین هزینه‌های این روش دارد. چرا که برندهای مختلفی به ساخت دستگاه‌های مخصوص این تکنیک مشغول هستند و هر برندی با توجه به میزان شهرت خود، یک قیمت خاص را برای این دستگاه‌ها در نظر می‌گیرد. به هر میزان که کیفیت این دستگاه‌ها افزایش پیدا کنند، به همان میزان نیز قیمت آن‌ها بیشتر خواهد شد. پس هزینه‌های مربوط به هر مرحله از لیزر لابیاپلاستی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

تعداد جلسات لیزر لابیا: عامل مهم دیگر در این زمینه، تعداد جلسات است. برخی از بیماران تنها با یک جلسه می‌توانند مشکلات واژن خود را برطرف کنند. برخی دیگر به دو یا سه جلسه نیاز دارند تا به طور کامل واژن خود را زیبا کند .هر جلسه هزینه‌های خاصی دارد و با افزایش تعداد جلسات، هزینه‌ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد.

میزان مشکلات واژن: از دیگر عوامل تاثیر گذار در این زمینه، میزان مشکلات و آسیب‌های واژن است. برای منتقل لیزر کردن نامتقارنی لابیا با لیزر کردن کوچک بودن لابیا هزینه‌های متفاوتی دارد. پزشک شما در جلسات معین پس از این که واژن را برسی کرد، میزان نهایی هزینه‌های ناشی از این عمل را مشخص می‌کند

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر مزایای زیادی دارد از جمله:

کاهش خطر عفونت

استفاده از لیزر در لابیاپلاستی باعث کاهش خطر عفونت می‌شود. لیزر به عنوان یک ابزار دقیق و با کنترل بالا، کمک به حفظ استریلیته در زمان انجام جراحی دارد و این امر باعث کاهش خطر عفونت پس از جراحی می‌گردد.

بدون خونریزی زیاد

لابیاپلاستی با لیزر، بدون خونریزی زیاد انجام می‌شود. این ویژگی موجب کاهش میزان خونریزی در طول جراحی و بهبود سریعتر فرآیند بهبودی می‌شود.

زمان بهبودی کوتاه‌تر

با استفاده از تکنولوژی لیزر، زمان بهبودی پس از لابیاپلاستی کوتاه‌تر خواهد بود. این مزیت به افراد این امکان را می‌دهد که به سرعت به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند.

نتایج دقیق و طبیعی‌تر

لیزر به دقت بالا و کنترل فوتوترمی دقیق، اجازه می‌دهد تا نتایج جراحی بسیار دقیق و طبیعی‌تر به دست آید. این مزیت به افراد اطمینان می‌دهد که شکل نهایی لبهای زنانه به شکل طبیعی خود باز خواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط