Search
Close this search box.
هزینه عمل پرینورافی در تهران

هزینه عمل پرینورافی در تهران

بسیاری از بانوان مایل هستند که عمل پرینورافی را انجام دهند، ولی به دلیل اینکه از هزینه های این جراحی اطلاعی ندارند، نگران هستند. این استرس و نگرانی آن ها بابت این است که شاید هزینه های این عمل فراتر از تصور آن ها باشد. در مورد هزینه جراحی پرینورافی باید گفت که مانند هر عمل زیبایی دیگری، به مولفه ها و موارد مختلفی بستگی دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه عمل جراحی تنگ کردن واژن یا همان پرینورافی ، لازم است که به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. پزشک متخصص پس از بررسی موارد مختلف، فرد متقاضی را معاینه می کند. پس از آن، هزینه عمل طبق بررسی پزشک و نوع بیهوشی، تعیین می شود.

حداقل و حداکثر هزینه عمل پرینورافی در تهران

یکی از سوالات رایج درباره هر عمل زیبایی، هزینه انجام آن است. در حقیقت باید گفت عوامل زیادی بر روی هزینه های عمل جراحی زیبایی واژن تاثیر دارد و وجود این عوامل سبب تفاوت هزینه نهایی در عمل های مختلف در شخصی نسبت به شخص دیگر می شود. به همین دلایل است که تعیین دقیق قیمت و هزینه تمام شده این جراحی مشکل می باشد. هزینه این جراحی به درخواست شخص متقاضی در مورد انجام همزمان عمل های دیگر و همچنین اینکه این عمل در مطب، کلینیک یا بیمارستان انجام شود، بستگی دارد. 

عوامل مختلف می توانند هزینه را کم و زیاد کنند. بهترین راه آگاهی و اطلاع از هزینه دقیق عمل، مراجعه به پزشک متخصص زنان است. زیرا پزشک پس از معاینه شخص متقاضی، مشاوره و آگاهی از درخواست او،  قیمت عمل پرینورافی را به طور دقیق به او اعلام می کند. 

هزینه پرینورافی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه پرینورافی به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور معمول هزینه عمل زیبایی واژن نسبت به دیگر عمل های زیبایی متفاوت است و دلیل آن از میزان بالای حساسیت این ناحیه نشات می گیرد. با توجه به نوسان قیمت ها در عمل های جراحی، قیمت تمام شده این عمل کاملا مشخص نیست. گاهی نیز ممکن است که شخص به درمان های تکمیلی دیگری همراه با پرینورافی نیاز داشته باشد. بنابراین نمی توان به شکل قطعی هزینه ای را برای پرینورافی تعیین کرد. لازم است بدانید که عمل پرینورافی مانند دیگر جراحی های زیبایی شامل بیمه نمی شود. در همین راستا در برآورد و محاسبه نهایی هزینه عمل پرینورافی عوامل و پارامتر هایی دخالت دارند که عبارتند از:

  1. دستمزد پزشک جراح

میزان دستمزد پزشک متخصص زنان که انجام این جراحی را بر عهده دارد، بر اساس تخصص، مهارت و تجربه او در این زمینه، متفاوت و تغییر پذیر است. پزشکانی که از شهرت و تبحر خاصی برخوردارند و شناخته شده تر هستند، هزینه و دستمزد بیشتری دریافت می کنند.

  1. محل انجام عمل جراحی

محل انجام عمل جراحی نیز در محاسبه نهایی هزینه ها بسیار موثر است. به طور یقین اگر جراحی پرینورافی توسط پزشکی در بیمارستان دولتی انجام پذیرد، هزینه آن بسیار کمتر از انجام این عمل در کلینیک یا بیمارستان خصوصی می باشد.

  1. تعداد مراجعه به پزشک

تعداد دفعاتی که فرد متقاضی جراحی پرینورافی به مطب پزشک مراجعه می کند، در برآورد نهایی هزینه عمل پرینورافی موثر است. این مراجعات به مطب پزشک، به دلیل چکاپ دوره ای و ارزیابی بیمار قبل عمل و بعد از عمل جراحی می باشد. در هر بار مراجعه شخص بیمار باید حق ویزیت جداگانه ای پرداخت نماید.  

  1. موقعیت مطب پزشک

علاوه بر تاثیر مهارت و تجربه پزشک متخصص بر روی دستمزد او و در نهایت هزینه کلی عمل، موقعیت مکانی مطب پزشک در برآورد هزینه پرینورافی موثر است. به طور معمول کلینیک هایی که در کلانشهرها و نیز در مناطق بالای شهرها واقع شده اند، از امکانات و تجهیزات بهتری برخوردارند و هزینه های بیشتری دریافت می کنند.

  1. عمل های زیبایی همزمان

گاهی فرد متقاضی از متخصص زنان در خواست می کند که علاوه بر عمل جراحی پرینورافی، عمل های زیبایی دیگری مانند واژینوپلاستی و یا لابیاپلاستی را در حین جراحی انجام دهد که این مستلزم هزینه های دریافتی بیشتری خواهد شد. 

  1. آزمایشات مختلف

پزشک متخصص در هنگام مراجعه فرد متقاضی عمل پرینورافی و شنیدن شرح حال و درخواست او در زمان ویزیت، بنا به صلاحدید خود، برای او آزمایشاتی تجویز می کند که هزینه آن ها، بستگی به نوع و تعداد آزمایشات خواهد داشت.

  1. میزان آسیب وارد شده به واژن

پزشک متخصص زنان پس از معاینه فرد متقاضی، با توجه به روش جراحی براساس میزان آسیب وارد شده به واژن او و عواملی نظیر هزینه ‎های درمان آسیب ها و بیماری‎ های احتمالی پیش از جراحی و در حین جراحی و همچنین با توجه به تجهیزات و وسایل مصرفی مورد نیاز، مبلغ نهایی این جراحی را برآورد می نماید. به صورت کلی تعیین هزینه جراحی پرینورافی بر عهده پزشک معالج می باشد. 

  1. انواع دارو مصرفی

به طور معمول پس از عمل جراحی، پزشک مربوطه داروهایی را به جهت بهبودی سریع تر بیمار و همچنین تسکین دردهای احتمالی او تجویز می کند. علاوه بر این نوع و میزان مصرف داروی بیهوشی برای فرد متقاضی عمل از پارامترهای موثر در محاسبه هزینه نهایی جراحی است.

آیا بیمه هزینه پرینورافی را پرداخت می کند؟

همانطور که میدانید اکثر کارگزاران بیمه ای، جراحی های زیبایی شخص بیمه شده را تحت پوشش قرار نمی دهند. پرینورافی نیز نوعی از عمل های زیبایی است که شامل این قانون می شود. به همین دلیل است که کل هزینه جراحی پرینورافی را شخص بیمار باید به تنهایی و به صورت آزاد پرداخت نماید. البته پیشنهاد می شود که پیش از انجام این عمل جراحی، با مشاور بیمه خودتان مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط