Search
Close this search box.
ivf

بهترین دکتر آی وی اف در تهران

از آن جایی که امروزه مادر شدن یکی از دغدغه ‌های اصلی بسیاری از بانوان می باشد مراجعه به بهترین دکتر آی وی اف در تهران می تواند به درمان آنان کمک شایانی نماید. با توجه به این که بسیاری از بانوان امکان باردار شدن به صورت طبیعی را ندارند استفاده از این‌ روش برای آنان بهترین گزینه خواهد بود. بارداری با استفاده از روش ivf در حقیقت یک روش لقاح مصنوعی است و زمانی‌ که زن و یا مرد در باروری دچار مشکل باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که تعداد اسپرم های مرد کم‌ باشد و  یا سرعت پایینی داشته باشد، به علاوه اگر تعداد اگر تعداد تخمک های آزاد شده از تخمدان زن تعداد و اندازه مناسبی نداشته باشد استفاده از این روش درمانی به منظور باردار شدن پیشنهاد می شود. بهترین دکتر آی وی اف در تهران از طریق لقاح اسپرم و تخمک در محیط آزمایشگاه و سپس انتقال جنین به رحم‌ مادر، این فرآیند را انجام می دهد. انجام این ‌عملیات نیازمند برخی عملیات پیچیده و حساس است که تنها توسط پزشک ‌متخصص و با تجربه در این ‌زمینه انجام می ‌گردد تا در نهایت بیمار حس مادر شدن ‌را تجربه کند.

مراحل انجام عمل آی وی اف توسط بهترین دکتر

برای انجام این عمل لازم است که ابتدا بهترین دکتر آی وی اف تهران را شناسایی کرده و پس از اطمینان کامل نسبت به تخصص وی آن ‌را انجام‌ دهید. ivf شامل چندین مرحله است که اکنون به شرح مختصری پیرامون هر یک از مراحل برای شما عزیزان خواهیم پرداخت. اولین مرحله تحریک تخمک گذاری است که زن طی ۱۰ تا ۱۲ روز هورمون هایی را مصرف می کند تا تخمک هایی با سطح کیفیت بالا از تخمدان وی خارج شود‌.

پس از انجام آزمایش خون عملیات تخمک کشی در بیمارستان انجام خواهد شد که این عملیات از طریق وارد کردن ‌یک سوزن نازک به واژن و تخمدان انجام‌ می‌ گردد. بعد از گرفتن نمونه اسپرم در آزمایشگاه عملیات لقاح انجام می شود و ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که تعیین جنسیت نیز در این مرحله قابل انجام خواهد بود. در نهایت عملیات انتقال جنین به رحم مادر توسط بهترین دکتر آی وی اف در تهران انجام شده و در نهایت زن با احتمال بالا باردار خواهد شد. در صورتی که رحم زن آمادگی لازم را نداشته باشد، جنین ها فریز شده و پس از ۲ ماه مجددا آی وی اف انجام‌ می گردد.

۰۰:۱۳
truncate dir-rtl

IVF

ویژگی های دکتر خوب برای آی وی اف

حال به بررسی خصوصیات بهترین دکتر آی وی اف در تهران برای شما عزیزان خواهیم پرداخت. همان طور که می ‌دانید متقاضیان برای انجام عمل ivf به دنبال پزشکی با تجربه هستند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسند. دارا بودن مدارک تخصصی یکی از موارد مهمی است که افراد به آن دقت زیادی دارند تا از میزان عملکرد پزشک مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایند. گذراندن دوره های تخصصی و جدید یکی دیگر از خصوصیات یک دکتر حاذق در این زمینه خواهد بود.

کمک گرفتن از روش ‌های جدید و به روز از دیگر خصوصیات یک پزشک ماهر می باشد که معمولاً بیماران به آن دقت زیادی دارند. توجه نمودن به صحبت های بیمار و ارائه مشاوره های لازم به آنان نیز از دیگر ویژگی‌ هایی است که می ‌تواند نشان دهنده یک پزشک خوب باشد. در صورتی که شما عزیزان قصد شروع این درمان را دارید لازم است که ابتدا بهترین دکتر آی وی اف در تهران را شناسایی کنید. در قدم بعد لازم است که به پزشک مراجعه نموده و اقدامات لازم را که شامل آزمایشات و سونوگرافی می شود را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

چگونه دکتر خوب برای آی وی اف پیدا کنیم؟

همان طور که در جریان هستید پیدا کردن بهترین دکتر آی وی اف در تهران یکی از دغدغه‌ های اصلی آقایان و بانوان می باشد، زیرا آنان تمایل دارند که در زمانی کوتاه نتیجه نهایی این عمل را مشاهده نمایند. کمک گرفتن از افراد با تجربه در این زمینه می ‌تواند به شما کمک کند تا پزشکی متبحر را بیابید و حس مادر شدن را تجربه کنید.

کمک گرفتن از فضا های مجازی یکی دیگر از مواردی است که می‌ تواند در این زمینه به شما کمک کند. معمولاً افراد با به اشتراک گذاشتن تجربه خود از مراجعه به پزشک های مختلف صحبت نموده و شما با مطالعه آن ها می توانید بهترین متخصص را پیدا کنید. دقت داشته باشید که پس از انتخاب پزشک خود ابتدا تحقیقات لازم را انجام داده و بعد از اطمینان یافتن از تخصص او در این مسیر قدم بگذارید.

بهترین دکتر IVF در تهران

بهترین دکتر IVF در تهران

هم اکنون که تا حدودی با IVF و روش انجام آن آشنایی یافتید به معرفی بهترین دکتر آی وی اف در تهران برای شما عزیزان خواهیم پرداخت. دکتر مهرنوش امیری فوق تخصص زنان و زایمان به عنوان یکی از بهترین پزشکانی است که همه ساله مراجعه کنندگان زیادی دارد و معمولاً بانوان برای باردار شدن از طریق روش آی وی اف به این پزشک حاذق و با تجربه مراجعه می ‌کنند‌.

دکتر مهرنوش امیری فلوشیپ نازایی، لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی بوده و پس از گذراندن دوره های لازم در کشور های خارجی توانست به عنوان یکی از پزشکان مطرح در این زمینه معرفی شود. بیماران زیادی از تمام نقاط کشور به این پزشک با اخلاق مراجعه کرده و نتایج شگرفی را در طول دوره درمان نازایی خود مشاهده نموده اند. در صورتی که شما دوستان عزیز نیز قصد انجام IVF را دارید می توانید به بهترین دکتر ای وی اف در تهران ‌یعنی دکتر مهرنوش امیری‌ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط