Search
Close this search box.
چگونه واژن را سریع تنگ کنیم

درمان تنگی واژن خانگی

بسیاری از خانم ها به دنبال درمان تنگی واژن خانگی هستند. در این مقاله توضیح داده ایم که چگونه واژن را تنگ کنیم؟

لازم به ذکر است روش های متعددی از سوی پزشکان برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد شده است که در ادامه قصد داریم به این روش های تنگ کردن واژن بپردازیم. با ما همراه باشید.

روش های خانگی سریع تنگی واژن

همواره پزشکان تاکید کرده اند قبل از آنکه دچار شل شدگی واژن شوید از انجام اقداماتی که موجب به وجود آمدن این مشکل می شوند پرهیز نمایید. اما برخی مواقع این مسئله به صورت غیر قابل کنترل اتفاق می افتند و می تواند مشکلاتی همچون عفونت های واژینالی و یا کاهش لذت جنسی را در برداشته باشد.

هنگام مواجه شدن با این مشکل می توان از دو روش برای حل آن استفاده کرد. روش های تنگ کردن واژن به طور کلی به دو دسته روش های جراحی و روش های غیر جراحی تقسیم می شوند. هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند که بهتر است از آن ها اطلاع داشته باشید.

روش های تنگ کردن واژن

برای آنکه بتوان بدون جراحی و جلوگیری از گشاد شدن واژن اقدام کرد می توان از روش های خانگی استفاده نمود. این روش ها برای شما هزینه چندانی ندارند و بسیار آسان هستند. در استفاده از روش های خانگی شاید شما نتیجه مورد نظر را نسبت به روش جراحی دیرتر مشاهده کنید؛ اما در نهایت نتیجه دلخواه حاصل خواهد شد. برخی از روش های خانگی تنگ کردن واژن به عبارت زیر است.

  • رعایت بهداشت فردی و شستشو مقعد بعد از مدفوع
  • بکار گیری محلول ها و کرم های به خصوص برای تنگ کردن واژن
  • انجام ورزش و نرمش های مخصوص همچون ورزش سومو و یا کگل
  • داشتن تغذیه مناسب و استفاده از مواد غذایی سالم
  • درست کردن عادات و سبک زندگی
  • عدم حمل لوازم سخت و سنگین

اگر تمامی این نکات را تا مدتی رعایت کنید نه تنها به یبوست و انواع قارچ ها و باکتری ها مبتلا نخواهید شد بلکه مشکل گشاد بودن واژن نیز حل خواهد شد.

بهترین تنگ کننده واژن گیاهی

تنگ کننده‌های واژن گیاهی بسیاری وجود دارد که برخی از آن‌ها ممکن است مفید باشند. اما مهم است توجه داشته باشید که اغلب ادعاهای مرتبط با تنگ کننده‌های واژن گیاهی علمی و پزشکی به اندازه کافی تأیید نشده‌اند و ممکن است به نتایج مطلوب نرسیده باشند.

در صورتی که شما نگرانی درباره تنگی واژن خود دارید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. پزشک می‌تواند بررسی کاملی انجام دهد و به شما راهنمایی‌های دقیق‌تر و موثق‌تری بدهد. از روش‌هایی مانند تمرینات عضلات کرچک واژن (تمرینات کگل) نیز می‌توان بهره برد که به تنگی و قوی تر شدن عضلات کمک میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط