Search
Close this search box.
کرم ترمیم کننده لابیاپلاستی

کرم ترمیم کننده لابیاپلاستی

کرم ترمیم کننده لابیاپلاستی نوعی کرم دارویی برای ترمیم و بهبود لابیاها پس از اتمام جراحی لابیاپلاستی است که حتما باید تحت نظر پزشک و با دستور او تجویز و مصرف شود. حتما می­دانید که لابیاپلاستی نوعی جراحی پلاستیک است که در آن شکل یا اندازه لابیا مینور که چین‌های داخلی ناحیه تناسلی زنان است، تغییر می‌کند. زنان اغلب به دلایل زیبایی تصمیم به انجام این جراحی می‌گیرند. اما پس از اتمام عمل بخاطر برش­های اعمال شده و با توجه به بخیه هایی که به تناسب میزان اسکار و ناهمواری­های روی پوست ممکن است ایجاد شده باشد، پزشک تشخیص به تجویز پماد ترمیم کننده لابیاپلاستی و یا کرم­های ترمیمی خواهد داد.

در مقاله حاضر با توجه به حساسیت و ظرافتی که عمل لابیاپلاستی دارد با شما درخصوص کرم ترمیم کننده لابیاپلاستی و پمادهایی که می­توانند در صحت و سلامتی بیمار و نتایج زیبایی حاصل از عمل، اثربخش باشند صحبت خواهیم نمود.

معرفی کرم های ترمیم کننده بعد از لابیاپلاستی

کرم ترمیم کننده لابیاپلاستی درکنار کارایی و تاثیر بسیار بالایی که دارد اما عملکرد چندان پیچیده ای ندارد. پیش ساز این کرم ۲ ترکیب شیمیایی و دارویی منحصر به فرد بوده که در بسیاری از واکنش های بیوشیمیایی در پوست نقش دارند. به عنوان مثال در سنتز اسیدهای چرب و سرامیدها هر دوی اینها بر عملکرد سد پوست تأثیر می گذارد. اسید هیالورونیک با عمل به عنوان یک مرطوب کننده به آبرسانی و ظاهر پوست کمک می کند و به پوست اجازه می­دهد آب را نگه دارد. سرامیدها با مولکول‌های دیگر کار می‌کنند و عملکرد سلولی را تقویت می‌کنند تا یک سد قوی پوست ایجاد کنند، نفوذپذیری را کاهش می‌دهند، رطوبت را به پوست می‌بندند تا تحریک و خشکی واژن را کاهش دهند. این نحوه عملکرد کرم ترمیم کننده لابیاپلاستی در بهبود عمل و کاهش التهابات پس از جراحی لابیاپلاستی بسیار نقش آفرین خواهد بود.

 بطور مثال استفاده از کرم­هایی همچون کرم سی­گل، کرم ترمیم کننده سینره، کرم ترمیم کننده بخیه لافارز و انواع مختلفی از کرم­ها و پمادهای بهداشتی که در بازار موجود هستند، در این راستا و با هدف سلامت و بهبود توسط کارخانجات دارویی معتبر ساخته می­شوند.

تاثیر پماد ترمیم کننده بخیه لابیاپلاستی

بخیه ­ها برای ترمیم و بهبود نیازمند کنترل و رسیدگی می باشد. این رسیدگی گاه در غالب شستشو و تعویض پانسمان تعریف می­شود و گاه تنها به استفاده از پماد ، لوسیون و کرم نیازمند است. در خصوص ترمیم بخیه ­های پس از عمل لابیاپلاستی، این بخیه به پماد و کرم نیازمند است.

پماد ترمیم کننده لابیاپلاستی که برای بهبود سریع­تر بخیه ها و اسکار ایجاد شده پس از عمل استفاده می­شود درواقع عملکرد سد پوستی را ترمیم، بازیابی و حفظ می­کند. این پماد بخاطر خاصیت ضد التهابی، ضد میکروبی و آبرسانی عمیقی که در سطح پوست دارد شرایط را برای ترمیم و بازیابی ناحیه اسکار زودتر و سریع­تر فراهم می­کند.

پماد ترمیم کننده را می توان سرخود استفاده کرد؟

همانطور که می­دانیم اگر قرار باشد مصرف پماد بخاطر رسیدن به بهبود و سلامتی بدن باشد پس قاعدتا نمی­توان بدون تجویز و نظارت پزشک آن­ها را مصرف نمود. با توجه به این مسئله پماد ترمیم کننده لابیاپلاستی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و یقینا باید تحت کنترل و اجازه پزشک و انتخاب وی با توجه به نیاز بیمار مصرف شود.

مطلب مهم دیگر این است که پمادهای ترمیمی هم با برند داخلی تولید شده و هم در مواردی تولید خارجی دارند. مدت زمان استفاده از هر نوع پماد ترمیم کننده لابیاپلاستی نیز با توجه به نیاز بیمار و سطح بخیه و اسکار از همدیگر متمایز است. همچنین مشاوره پزشک زیبایی کمک می­کند تا روش استعمال و استفاده از آن را بهتر یاد بگیریم تا در صورت هرگونه واکنش پوستی سریع­تر راه عدم التهاب و پیشگیری از آن را به کار ببندیم.

۰۰:۳۷
truncate dir-rtl

سوالات پر تکرار لابیاپلاستی

 نتیجه گیری

عمل لابیاپلاستیی یک عمل زیبایی است که با هدف ایجاد رضایت و زیبایی بهتر در ناحیه تناسلی زنان انجام می­شود. از این رو توجه بیشتر به نتایج زیبایی حاصل از عمل، مصرف کرم­ها و پمادهای ترمیمی را برای بیمار ضرورت می­بخشد. برای اینکه بخیه ها و اسکار ایجاد شده پس از عمل لابیاپلاستی زودتر بهبود یابد پزشک مصرف پماد ترمیم کننده لابیاپلاستی و نیز کرم­های مخصوصی را تحت عنوان کرم ترمیم کننده لابیاپلاستی با مارک و برند معتبر به بیمار خود تجویز می­نماید که کاملا استاندارد بوده و نتایج آن کاملا مشهود و رضایت­ بخش می­باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط